tisdag 18 maj 2010


Hemligheten!

Så var det ÄNTLIGEN dags att avslöja min
HEMLIGHET. I mars/april blev jag tillfrågad
om jag ville FOTA ett BRÖLLOP.

Jag sa naturligtvis JA med en viss risk att ta
sig vatten över huvudet.

Jag vill TACKA Ulf & Frida för att jag fick
den äran att dela denna DAG med er.
Här kommer NÅGRA bilder........




















Det senast är att kasta FÅGELFRÖN på brudparet.

Måste bara säga att det var hur HÄFTIGT som helst.
Nu väntar jag bara på att några av mina VÄNNER ska
komma till skott så att jag kanske får göra detta IGEN.


Min PERSONLIGA  favorit.




Tack för ert OTROLIGA tålamod & tack för att ni låter
mig lägga ut bilder på bloggen FÖRE ni tittat på dem.

Kan nog dyka upp fler bilder senare.

Lycka till i framtiden!


7 kommentarer:

  1. OjOj!! säger då bara de vilken grej!! SUPER-proffsigt.Jag fick gåshud när jag såg bilderna så himla fina...Om jag har nån favoritbild!!JO ALLA går inte säga att nån är bättre än den andra....MÄKTA imponerad BRA gjort tjejen!!

    SvaraRadera
  2. Tack för alla fina kommentarer!
    Det är ju inte varje dag jag ger någon annan gåshud........perfekt jag gillar ju bilder som BERÖR...
    Vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Superfina bilder, de blev ju kanon!!! Nu blir det svårt för dem att välja, om de ska göra nån förstoring, för som sagt det alla blev ju jättebra!! Vill se fler:)

    //Nina

    SvaraRadera
  4. Tack Nina!
    Ja det kommer nog att komma fler. Idag fick jag tips från brosan.......skönt att han har kommit hem.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt fina och proffsiga bilder! Kul med lyckad bröllopsbilder!

    Angående den där maskerade bilden jag hade med i fotoutmaningen så har jag bara tagit bort bakgrunden och sedan använt massor med kontrast typ... Skoj med photoshop!

    /Lisa M

    SvaraRadera
  6. Verkar ju ha gått bra med bröllops fotograferingen. Ruskuigt bra bilder!

    /Tony

    SvaraRadera
  7. Kul Tony att du hittat hit!
    Tack för komplimangen. Jo men det gick väl hyvsat man ska väl inte vara så hård mot sig själv. Jag har väl fått en hel del positiva kommentarer (utan att låta skrytsam) sen så är paret jag fotade nöjda & det var väl mitt största mål.
    Saknar våra onsdagsträffar!
    Ha det gott Malin.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...