tisdag 22 juni 2010


En dag SENT!
med FOTUTMANINGEN......
Helt ok kan jag tycka eftersom inte tiden
räckt till, vart lite risig & detta REGN..

Hade velat prova mer men......ialla fall
så gjorde jag något nytt med mina BOKEH



TRÅKIGT att ta på växter eftersom andra
redan hade gjort det men....



Jag gjorde mina bilder till en polaroidbild.
Finns ett program på nätet som du använder
utan att ladda ner det & det är gratis.
Gå in här & prova;

Enkelt & kul!

Laddar inför veckans uppdrag ÄVENTYR!

Nu till något helt annat

BFF MÖTTE RÖNNSKÄR IKVÄLL!
VI VANN MED 5-1
Tjejerna var så himla duktiga & värda en seger.

LADDAR för semester & MIDSOMMAR.

2 arbetsdagar kvar.

God natt!




2 kommentarer:

  1. På programmet (Picasa) som vi använder till kort så kan man då liks göra polaroid-ram också :P

    SvaraRadera
  2. Förresten har jag, i klartext, blivit sämst på det här med fotoutmaningar nu.. Men vi har jätteJÄTTEmycket att göra och ja, du vet..

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...