söndag 20 juni 2010



PORTRÄTT FOTOGRAFERING
BARN

Examen & finklädda barn. Jag passar på att fota
mina & min kompis barn.
Jag har lovat att det inte ska ta så lång tid.
De gav mig 10 minuter, jag önskar att jag hade fått
fota en stund till.
Men har man lovat så har man.
Så här blev bilderna;



Petter 6 år


Hedvig 5 år


Syskonbild  på
Petter & Dennis

Syskonbild på Tilda & Hedvig




Petter var otroligt lätt
att jobba med!


Hedvig tycker fortfarande
att detta är roligt!




Charmtroll!


Visa hur du gör när du
gjort mål?








Blivande modeller?







Tusen tack till Petter & Dennis och mina barn
Hedvig & Tilda.

Tycker ni att bilderna är bra och ni behöver en
som fotar era barn eller familjefoto eller
kanske att du ska gifta dig.


Då kan ni anlita mig genom att maila mig.
Mailadressen finns längre upp på vänster sida.

Dags att hitta något att fota till veckans utmaning!
Hej då!




3 kommentarer:

  1. Sååå otroligt fina kort jag skulle anlita dig direkt!!
    Va fin hedvig är i håret också.
    Coolt kort på Petter, de lite underifrån när han ser som lite tuff ut. Jättefin bakgrund..
    By the way skitsnygga skor.....

    SvaraRadera
  2. Vilka superfina kort Malin! Du får gärna fota mina barn nån gång, jag är imponerad :)
    Kram Elin O

    SvaraRadera
  3. Alltid kul med beröm!
    Petter tyckte att det var kul så det var lätt att få honom att göra som jag ville.
    Riktigt kul!

    Elin det är bara att du hör av dig!
    4 dagar till semester då har jag tid & då kommer sommaren och värmen.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...