onsdag 7 juli 2010

TACKSAM!
Var in på  min kompis blogg, där hon skrev om bland
annat om hur vi bör vara tacksamma.

KAN inte annat än att hålla med. Vi människor
tar så mycket för givet & gnäller för småsaker.
Tänk vad livet blir enkelt om man (Jag) hela tiden
försöker se det positiva med det mesta.

Så idag har Jennie inspirerat mig till att skriva
tre saker som jag är tacksam över just idag.

* Jag har ortroligt fina vänner.
  *Mitt öga är snart helt återställt
      * Jag har två helt underbara BARN

Ja det var väl inte så svårt prova gärna själv.

Apropå min underbara barn, jag hittade lite
 arkivbilder på dem.  Bilderna är inte tagna av mig.

Våra charmtroll. HOPPSAN vad tiden går fort.
Nästa tips! Bästa sättet att spara tid är att ANVÄNDA den!

HÄR & NU M@lin Stenlund

Nu laddar jag för en HELDAG på stranden & kameran ska !

God natt!

3 kommentarer:

  1. Hello kompis!!
    Kul att jag inspirerade dig.
    Å du by the way HUR himla FIN är inte din sida nu då, jag vill åsså ha tre fält måste nog engagera mig jag också.

    Lööööv jooo lååångtime!!

    SvaraRadera
  2. Love you to!!!!!
    Det är ju hur enkelt som helst. Har du inte sett att det finns en NYHeT under design?
    Där kan du ju välja layout, bakgrundsbilder osv.
    Du vet väl att våra samtal och mötet ALLTID inspirerar mig på något sätt.
    Är du sugen på att träffas? Imorgon blir det kyrkstranden.....sen ses vi väl på SVÄNGEN????
    Kram

    SvaraRadera
  3. Okeeeej!! wel i seeee!! kyrkstranden, lät ju inte dumt.
    Vi kan höras av imorgon...
    jo de var enkelt å ändra har bara inte varit sugen tidigare MEN nu börjar din sida vara så proffsig att jag var tvungen å hotta till min också lite, har inte ändrat om bilderna ännu på sidorna men de kommer väl....Fotoutmaningen hmmmm jag som inte ens redovisat ännu....
    Svängen OOOoo No, vi sviker inte bygdsiljum vi åker på förfest till ingela + en massa andra sen drar vi på westmans ute i parken skitmysigt.

    Ha de bäst!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...