måndag 5 juli 2010

VILKEN HELG!!!!!
mamman i familjen skadar sig.

Äntligen fredag och det är dags för ett campingäventyr.
Allt går enligt planerna t.o.m vädret är på vår sida.
Aftonen &kvällen är bara hur kul som helst tills
LÖRDAG morgon då jag vaknar med smärta i mitt
högra öga.  Hela lördagen ont, akuten lördag kväll.
Skada på HORNHINNAN.
Hemskickad med ögondroppar.
Söndagen oförändrat så även idag.
VÅRDCENTRALEN och nya droppar & salva.
Tack gode gud för dom DROPPARNA.
De hjälper!

Här kommer några bilder från vår annars trevliga
TÄLTSEMESTER.




Det blev BAD god MAT & en massa SPEX.
När jag skulle göra bilden i mitten blåare vilket jag gjort med
andra bilder. Men idag gjorde jag en upptäckt!
Jag gjorde bilden blåare på orginalbilden (ingen bakgrund) när jag var
klar ville jag ändå ha en vit bakgrund som jag sedan brukar göra till ram.
Markerade bilden, kopierade tog in en ny fil och klistrade in & vips
fick jag en SILUETT bild. Några veckor sent.
Hoppas att ni förstod!!!!

Världens snällaste AGNES. Märkte inte av henne mer än några
goa smiles. Det var så himla trevligt och familjen Stenlund hoppas
på att detta får bli en tradition. Då ska jag se till att inte sitta
så nära elden. För det var de som skadade min hornhinna.
Nu är jag bara så GLAD att smärtan är över
och att jag känner att jag är på bättringsvägen.



Så imorgon är jag redo för nya
fotoutmaningar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...