söndag 25 juli 2010

Hej alla läsare!
Eller har det blivit så tråkigt att ni övergett mig?
Tanken var att när jag får semester kommer jag
att hinna göra minst ett inlägg per dag...
MEN riktigt så blev det inte.

Vi har inte var hemma så mycket, men
NU är jag tillbaka.
Här följer någon dags/natts händelser....

Just det i onsdags blev vi glatt överaskade då vi blev bjudna
på INFLYTTNINGSFEST hos


  Foto Jag
Mattias & Erika
Herregud så fint de gjort i sitt hus......
Det får bli ett HEMMA HOS där vid ett annat tillfälle.

Erika hade gjort en jättegod fördrink med supergott tilltugg.
De hade bjudit in ett 40-tal gäster.
Det enda som var synd.......var attjag GLÖMDE fråga om
jag ficklägga ut bilder på min blogg. SUCK!!!!!!

MEN jag vet att en del har facebook & jag har valt med omsorg.
Men skulle det vara någon som känner att den där bilden vill
jag att Malin tar bort så hör av er.


Foto Jag

Vi spelade Brännboll & stafettkubb! KUL!!!


Tror att han VARVADE varje gång eller nästan.
Jag är MEGA imponerad!


Foto Jag 

Foto Jag 
Tackar vädergudarna för det FINA vädret!


Foto Jag


Alltid lika kul när vi träffas!!


Det var väl länge sedan jag bjöd på mig själv!!!!


Foto Jennie

Tiden går ju så fort när man har kul.
Men ska man på Leo´s som vi skulle dagen efter är det
dags att gå hem när klockan är 02.30.

Supertack för en trevlig fest!

Så var natten över och det var dags för;


Pigg & glad åkte  familjen till just det........Leo´s.
Kanske inte BÄSTA stället att åka till när man
sovit NÅN timme för lite....men det var KUL!
Slog mig....tänk vad FEG jag blivit på äldre dar.
Satt där uppe ett bra tag!!!!!


Det var första gången jag & Hedvig var där.
Gissa om hon var SPEEDAD ......
och LYCKLIG!!




Barnen glada = föräldrar glada.
Vi somnade ganska fort HELA familjen den kvällen.

I helgen har vi haft släktträff på Robbans sida.
Kul att träffa alla.
Vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...