torsdag 29 juli 2010

FOTOUTMANINGEN

Veckans utmaning hade Nina bestämt & det har
varit ÖVERGIVEN.....spännande.
Men jag har inte haft tid att leta så det
får bli denna bild som får representera
veckans bidrag.

Dagen EFTER....
Jag tycker att Nina lyckats riktigt bra på veckans tema.
Vet inte om flaskorna känner sig övergivna mer tom.
__________________________________________________

Sugen på en god & enkel förätt?
Gör så här;
Lägg två halvmånar mot varandra och bred ett lager
med skagenröra på den botten.

Lägg på nästa botten, se till att skarven inte ligger lika som
botten innan. Bred på creme fraiche och hackad rödlök.

På med sista bottenlagret & bred ut skagenröra på den.

Låt stå i kylen över natten.
Nästa dag garnerar du med du vill ha på tårtan.
Lycka till!
_______________________________________________

Just nu håller jag på att fota HEMMA HOS min kusin
i Piteå. Får se när jag har tid att lägga ut det.

God natt!



1 kommentar:

  1. Hello! Jo den förrätten är god.
    Å instämmer att Ninas bidrag var jättefina.

    oohh känner mig riktigt nyfiken på nästa inlägg...

    Hälsa Från oss i höglia....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...