fredag 2 juli 2010

PORTRÄTTFOTO -BARN
SYSKONBILDER

Igår hade jag turen att få förtoendet att
fota Ludvig 1,8 år Alma 6år & Lukas 9år.
Ludde satte mig verkligen på prov.
Att sitta stilla, vad är det?

"Här kommer lilla Ludde hå hå ja ja"
bärandes på en bubbla hå hå ja ja.


Detta får även bli mitt bidrag till veckans fotoutmaning
FÅNGA ÖGONBLICKET!




TITTUT!!!!!







Jaga mig.....
Inte så bra bild fotografiskt MEN ändå. Jag hör fortfarande
hans ljuva skratt!



Ibland blir det inte som jag tänkt mig...
ibland blir det så mycket bättre...







På jakt efter såpbubblor!



Spännande högt!


Coola killen!




Med GLIMTEN i ögat!


SYSKONBILDER
















Tusen tack för att ni förgyllde min dag!
Tack även till barnets mamma som
gjorde en strålande insats!

Vi ses!

7 kommentarer:

  1. Naturligtvis ska det stå- BARNENS mamma istället för barnets.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tack Malin, än en gång. Bilderna blev kanonfina. Vi är jättenöjda. Jag tror ditt goda humör smittade av sig på barnen så ÄVEN deras tålamod räckte till. Kram Carro

    SvaraRadera
  3. Stiligt!

    /Tony

    SvaraRadera
  4. Duktiga du Mallas! När ska vi ses?? Vi funderar på Burträsk på tisdag!

    SvaraRadera
  5. "Like A Pro" engelska å betyder som ett proffs hehe.....
    Guuuud så fina kort, måste skaffa mig ett fast 5o jag också.
    Jaha måste även utse nåra favoriter, alla är jättefina men de som inte var riktigt väntade som porträttbilder blev då mina favoriter bara för att de var lite oväntade så när ludde kika genom gärdsgården och när han tittar upp mot skyn på såpbubblan är oslagbara...så himla fint att bubblan syntes så tydligt å att han verkligen tittar på den säger bara like a pro...
    Kram jen...

    SvaraRadera
  6. Tack alla snälla människor!
    Jag känner faktiskt att det blev några riktigt bra kort. OPS får man säga så....ja det får man.
    Just nu är fotografen skadad därför det inte blivit några inlägg. Jag berättar mera snart!

    SvaraRadera
  7. Bra jobbat syrran !
    Många riktigt finfina bilder.
    Jag diggar bilden då lillkillen jagar såpbubblan, den e grym !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...