måndag 9 augusti 2010

Assistent åt PROFFSEN!
Lördag den 7/8 fick jag följa
med brosan på en bröllopsfotografering.
Jag fick mestadels agera assistent men han ta nått kort själv.
Jag hade i alla fall hur KUL som helst & gör gärna om det.

Brudparet har valt att fotas på Nordanå.
Här plockar brosan fram kamera,blixt
och en folieskärm.
Blixten & skärmen fick jag sköta.

Vad gör man inte för en bra bild!
Här visar brosan hur paret skall sitta.

Bäst att skydda kläderna eftersom
brudparet tar bilderna innan vigseln.

Det är mycket att fixa med innan man kan
ta korten. Alla hjälper till så gott de kan.
Här kommer de bilder jag hann ta. 

Otroligt vackra!

Emmas bukett helt i min smak.
Inspirerat av Kronprinsessans bukett.
Bara något mindre & lättare.



Man & fru

Spegel spegel på väggen där,
säg mig vem som vackrast i Skellefteå är?
Emma emma emma EMMA emma
Synd att vi inte hann ta en spegelbild.






Tusen tack Emma & Magnus
för att jag fick vara med & för att
ni ställde upp på en del knasiga idéer.
Lycka till!
______________________________________
Nu har ni sett mina amatörbilder.
Är du sugen på se brosans bilder gå
in på länken under bilden

Tusen tack brosan för att jag fick följa.
Det var hur kul som helst!

Vi ses snart igen!


2 kommentarer:

  1. Men TACK va ni är snälla å generösa som låter oss läsare få SE hur de går till MYCKET intressant...å fina bilder också.

    Ha de gott!!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen min!

    Kul att mitt inlägg var intressant för dig.
    Det var riktigt kul, jag hade önskat att vi haft
    ännu mer tid. Det är så mycket jag skulle vilja prova, du vet ibland dyker en del knasiga/bra/kanske mindre bra/ idéer upp.
    De får helt enkelt vänta......
    Efter som semestern börjar lida mot sitt slut tyckte jag att det var dags med en ny utmaning.

    Hoppas det inspirerar.
    Kram malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...