torsdag 12 augusti 2010

IKEA SLÄNG DIG I
VÄGGEN!
för här kommer;
Lite kaxigt av mig. Jag älskar IKEA men det finns andra affärer.
Jag skulle nämligen göra kontoret klart (inlägg om det sen)
och behövde förvaring till expedithyllan (den är från Ikea).
Jag hade tänk åka 30mil x2 för att handla till kontoret då
en MYCKET klok vän sa till mig
men åk till Umeå på Lagerhaus.
Det gjorde jag! Tack Jennie!

Nu visade det sig att Clas Ohlsson inte är så tokigt heller.
Men åter till dagens inlägg......
Jag blev nämligen inpirerad till följande & hoppas
att jag kan inspirera någon fler själ!






Näe nu är det dags att fortsätta med kontoret.
Återkommer med bilder snart.

Hoppas att du/ni får en bra dag TROTS
att det är FREDAG DEN 13:E

kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...