torsdag 23 september 2010

  Hösten är här!
Varken jag vill eller inte.....det är bara att försöka se
det positiva med det istället.
Sen fotointresset började och jag ser det mesta i bilder
är det enklar att se det positiva.

Tänk vilka Färger det finns i naturen nu.

Så här såg det ut här om dan när jag & Hedvig skulle plocka
äpplen.  Reflexskärm, Hedvig och jag.
Här hade jag behövt någon som höll i skärmen.
Vi hade en mysig stund med lite Matteinslag.
Något jag kanske kan använda mig av i mitt
Pim arbete.....jag kommer nog att återkomma med det.
Jag tog några bilder och gjorde ett kollage.


Något liknade tänkte jag faktiskt göra med årets
Julkort och sedan framkalla billigt på
fuji.



Den här bilden är endast beskuren ingen annan redigering
tack vare min älskade reflexskärm.

Ikväll fotokurs & i morgon ett nytt fotouppdrag.

 Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Hörru du, tänker du sno min äppelidé ;) Ja det gäller att samla bilder redan nu till PIM så man kanske blir klar i tid.
    / Elin

    SvaraRadera
  2. Bilden på korgen är magisk. Dels alla olika färgade löv men de bästa att du tagit med lite gräs före med gula löv åssa de guldgula skenet förståss...En riktig höstbild.
    /fotovännen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...