fredag 1 oktober 2010

Äntligen
GODIS KVÄLL
Trevlig helg!

5 kommentarer:

  1. Men va? Tog du bort min kommenatr??

    SvaraRadera
  2. Va! har inte läst någon från dig?
    Skriv igen!

    SvaraRadera
  3. Jag skrev; Åt två godisar tidigare men blev less - tog två mandariner istället. Men för all del, jag vet ju att du är en godisgris <3 Puss! :)

    SvaraRadera
  4. Ush vad nyttig du kan vara då. Du glömde att berätta om chipspåsen du tryckte i dig efter mandarinerna. Ha Hi.......tur att inte alla är godisgrisar då kanske det inte skulle räcka åt mig.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha! Jo, jag var mer sugen på chips. Det var bara synd att min karl hade hunnit trycka i sig alla chips. (han klagar dessutom på att jag köper hem dillochgräslök men ändå äter han upp dem..) Vi måste boka in fika eller något snart, har en massa vi måste prata om!! Kanske ringer dig någon kväll.. om jag har tid. Vi renoverar ju igen.. ;) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...