tisdag 26 oktober 2010

Fototräffen
Idag var vi inte så många på träffen MEN vi hade trevligt ändå.
Ser fram emot nästa träff då fler kanske har möjlighet att komma.

Vad har jag då pysslat på med idag?
Jo temat för i veckan har vart RUND som sen
skulle presenteras i en FOTOTRISS.

Här är mina bilder!

lite mer runda saker....

och en till....
Kul med fotoutmaningar ÖNSKAR bara att
jag hade MERA tid.........

Till nästa gång är temat FROST nu har vi 2 veckor
på oss att fota.
Ni som är med i fotogruppen ni kan läsa mer på fotocirkel sidan.

Nu är det dags att krypa i säng!
God natt!



1 kommentar:

  1. Jätte fina bilder av temat Rund!!!
    Jo jag gjorde min triss enkel, och det var kul att göra den klar fast jag inte var på träffen.

    Kul med temat frost till nästa gång...
    Å lycka till i kväll, ha så kul på fotograferingen!!!
    Vi ses!!!
    //Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...