fredag 29 oktober 2010

Gammalt & Nytt!

Just nu händer det en hel del......BRA grejer.

Jo idag tog jag mig tid & hälsade på mitt GAMLA jobb.
KUL och en märklig känsla att det kändes som
VANLIGT
Förutom att lokalerna hade piffats upp och en nya kvinna hade börjat 
och barnen hade 
vuxit på längden medan två av kollegerna hade
 VUXIT på bredden. Skumt!
HÄRLIGT att jag känner mig så hemma
både på det gamla och det nya jobbet.



NYTT för mig är också att jag inser att
Foto JAG

mina barn håller på att bli STOR!
Lilla H har nämligen tappat en tand.
Det slog mig även idag vad enkelt det mesta har blivit
TÄNK bara varje gång man ska in och ut ur en bil
med ett barn som sitter i en bilstol.
NU fixar hon allt detta själv.

Ni kanske minns detta!
som var igår! Hur gick det då?

JAG hade hur kul som helst & jag är mega imponerad
av personerna som jag  FOTADE de var nämligen
hur duktiga som helst. Tack! 
Jag förstår om ni är nyfikna på bilderna så vi tar ett LITET
AXPLOCK.

Modell Jonna & Pamela
Foto Jag
                                        
Dessa två skötte sminket under kvällen!


Modell Camilla 
Foto Jag
Camilla är en GOD vän till mig.


Modell Alice
Foto Jag

Nu förstår ni vad jag menar med duktiga modeller.
Det bästa att jag har FLER modeller och bilder att
bjuda på.

Under denna vecka kommer UTLOTTNINGEN
att presenteras.
Vinnaren vinner en REDIGERAD bild.


RESPEKTERA att bilderna inte får kopieras eller
användas på något sätt.














3 kommentarer:

  1. Holy macaroni!!
    Mega Imponerad!!!
    Förstår att du hade JÄTTEKUL.
    Gud va fina kort å hur i helskotta KAN du presentera SÅ STORA kort i blogspot...
    de måste läras ut....
    kul!!
    åååååå vi vill se meeeeeerrrr.....

    SvaraRadera
  2. Ops! du tar i så jag känner mig så blyg som Lady i (Lady & Lufsen).
    Tusen tack för dina roliga och fina kommentarer.

    När jag sparar ner kort , tar jag spara för webben, där väljer jag jpg hög.
    Oftast ligger upplösningen på 72 pixlar och det ska räcka för att lägga ut på webben.

    Men eftersom mitt redigeringsprogram inte funkar just nu har jag använt mig av det som finns i macen, iphoto och där gör man ingen omsparing och det var då inga problem att lägga in dessa bilder.

    Vi får titta på det där, hur det ser ut i din dator.
    Kul om vi kunde träffas framöver.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder! Du är så duktig!Kram Cam

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...