lördag 13 november 2010

DAGENS OUTFIT 
& 30 ÅRS FEST

Kan inte annat än att hålla med min brosa

Tycker också att det är supertöntigt med DAGENS outfit på bloggar.

Men en KVÄLLENS outfit är ju något helt annat
eller hur?

Jag ska på 30- års fest i kväll och behöver då någon
slags outfit för en 36 åring. 
INTE för tantigt inte för Ungdomligt!!!!!
Hmmmmm
Jag har ju en kjol som känns rätt men vad ska jag ha till?

Jag RINGER en VÄN!!!!
Det blev fullträff!

Kjolen är min men Cám ´s kavaj.
Visst är den SNYGG!!!
Den är inhandlad på Stilkläder i Burträsk.


Före 30-års festen ska vi träffa våra vänner
M & J och provsmaka av årets glögg
saffran

Hmmm tänker ni kanske nu såg verkligen flaskan ut så där?
NEJ inte riktigt originalet ser ut så här;


Nu till en liten tävling!
Hur har jag fotograferat för att få den högra flaskan så guldig?
Jag har INTE photoshopat den guldig!

PRIS till den som kommer på lösningen
det får bli äran!

Trevlig Helg!




6 kommentarer:

  1. Hmm....
    Verkar vara blixt/lampa bakifrån/igenom som guldar upp den.

    /t

    SvaraRadera
  2. Lampa under i från flaskan

    SvaraRadera
  3. Javisst detta var naturligtvis för enkelt.
    Jag hade svart bakgrund och svart i rummet sen hade jag lagt en blixt bakom flaskan som gör att den blir så guldig!
    Kul att ni engagerat er och svara.

    SvaraRadera
  4. att nu har Jennie lärt mig hur man stavar BRORSAN! Tack för den! Jag ska försöka skriva rätt nästa gång jag använder det ordet.

    SvaraRadera
  5. Åsikt om innehållet då??

    SvaraRadera
  6. Den var SUPERGOD!!!!
    Vill du inte dricka själv är det en perfekt GÅ-BORT present!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...