måndag 8 november 2010

Modell för en kväll!
Äntligen är jag klar med redigeringen.
Som tur är hade jag hjälp av Tony 
denna kväll, han har vart snäll och skickat
några bilder på kvällens aktiviteter.

Jag har lagt ut bilder på de modellerna jag
fått godkänt från.

ALLA bilder är tagna av mig om inget annat anges.
Bilderna får ej kopieras eller användas i något
sammanhang utan min tillåtelse. 

MODELL för en kväll i BILDER
foto Tony
Pamela satte igång direkt med sminket.
Hon hade hjälp av.......
foto Tony
dottern Jonna som sminkar här.


Skönt att bli ompysslad.

Foto Tony
Det fanns tid för lite mys.

Foto Tony
Anna från Annas må bra Zon
var med denna kväll.
Vill du veta mer gå in på länken nedan!

Så var det ju även lilla JAG
foto Tony
Visar modellerna hur de kan posera
genom att titta på urklipp från kataloger.

foto Tony
Lycklig stund för lilla mig!

foto Tony
Perfekt att man kan visa bilderna
direkt för modellen.

Hur blev bilderna?
Bedöm själva!

Annelie






Annika




Camilla









Jeanette 





Pamela & Jonna
Mor och dotter






Alice









Anna - Maria





Jeanette & Alice
Mor och dotter





Jonna & Alice
Vänner






Hoppas att ni hade lika kul som jag!
Hoppas att jag inspirerat just dig på något vis.
Vi planerar att göra om detta till våren.

Tack till alla modellerna!  
























10 kommentarer:

  1. Superfina bilder och duktiga modeller. Ni verkar ju vara rena proffsen:) Mäkta imponerad av er alla.

    Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Vi är ju BURTRÄSKARE vet ja! Ha ha det kanske märks att vi hade kul, synd att du inte kunde vara med. Tur att Tony ville hjälpa mig.
    En annan gång kanske!
    Jag tror att jag och du kommer att experimentera med alla möjliga foton snart!!!!
    Kram och tack för dina vackra ord!

    SvaraRadera
  3. Grattis till mig själv!
    Konstaterar att jag nådde min toppnotering idag på antalet besökande på min blogg.....67 st. Ännu är inte detta dygn slut.
    Visste väl att SNYGGA tjejer skulle locka.

    Undrar just om jag skulle göra ett för män oxå.........då skulle nog siffran bli ännu HÖGRE..........
    Finns det några frivilliga manliga modeller där ute i mörkret?

    Sov på den ni!

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder.. Det är ju det jag säger, det ÄR detta du ska syssla med:) Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Tack för dina uppmuntrande kommentarer!
    Vi får väl se vad som händer i framtiden.
    Tänk om jag fick hålla på med detta 1 gång i veckan!!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det var ju en skoj grej och jag var ju svår övertalad som alltid.....
    Hänger gärna med på uppföljning!

    /t

    SvaraRadera
  7. Hej Anonym sa!
    En uppföljning javisst men vem är du med sign /t?
    Hälsningar Malin

    SvaraRadera
  8. Hur är det med fantasin....??

    /T ony ;-)

    SvaraRadera
  9. Hallå där vet du hur många vänner jag har!!!!!! Skämt och sido jag trodde inte att du tyckte att det var så kul. Det gläder mig!
    Hur gick det med dina frostbilder?
    Får se om jag får till något eller hoppar på nästa tema vad det nu blir!

    SvaraRadera
  10. Frostisarna ligger ute på fejjan!

    /t

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...