lördag 20 november 2010

LYCKA!
Hedvig har fått ha sovkompis och jag har fått fota.
YES! kan inte bli bättre.... jag hade en idé men ibland
blir det inte som jag tänkt mig.
FOTOGRAFISKT blev jag
inte nöjd med en endaste bild. SUCK!

Men det är väl då jag lär mig som mest!
Jag valde då att jobba med lite roligare
redigering istället.

Som vanligt ser jag nu att ett litet stavfel dykt upp.
Hedvig stavar med enkel V.
Fundering varför valde vi inte W det blev ganska snyggt!

Att de gillar varandra är rätt uppenbart.

MYSTIK/mystisk vårt fotouppdrag.
Detta skulle kunna platsa.
Vad är det vi ser i Wilmas pupill?


COOLA BRUDAR







Hej då Wilma & Hedvig!

Nu dags att gå ut med kameran!
Jag är nämligen i fjällen.
Får se om jag hittar något MYSTISKT eller
bara några vackra vinterbilder.

Kram









2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...