tisdag 16 november 2010


 i min säng?

Ja FÖRMODLIGEN en hel del......

Idag när jag gick hem från jobbet fick jag ett annorlunda
samtal. En kvinna från något????? ni vet man tänker ja ja
ännu en försäljare som upptar min tid.

MEN inte idag. Jag hade nämligen vunnit en rengöring
av soffa, matta eller sängen. Tack vare Jeanette & Dag som
på nått sett gett bort det eller nominerat oss.

Tusen tack Jeanette & Dag!
Jag valde en rengöring av sängen, vilket skulle innebära
borttagning av kvalster & hudavlagring.

Det var bara ett litet problem..... både jag & R måste
vara hemma samtidigt  när de genomför städningen..
Så det blev inte bokat någon tid denna vecka.

Men hon skulle höra av sig nästa vecka.

COOLT! 

3 kommentarer:

  1. Jaaa du... kolla upp det där lite mera noga.
    Vi hade också blivit nominerade.
    Och det kom en försäljare han ville sälja.
    Han pratade och pratade,, mattan som skulle rengöras blev aldrig rengjord. Det var någon slags dammsugare med vatten som kostade typ 18000kr. Vi sa direkt att vi skulle inte köpa någon. Innan han började prata skulle man skriva upp 20 vänner på ett papper så skulle man få någon Jätte fin gåva... vi rev papperet innan han åkte från oss vi ville inte tipsa om några vänner.
    Känns lite som att det är just det ni råkat ut för !!! Men jag kan ha fel.
    Bara en liten varning.
    Ha det bra och jag tycker att du har en jätte fin och trevlig blogg men snygga bilder.
    Hälsn IK

    SvaraRadera
  2. Har också "drabbats" av detta... en försäljare som stannade i drygt två timmar och aldrig slutade prata. Var en ung kille som kom, han hade ingen känsla för att barnen behövde få gå och lägga sig eller att vi inte var intresserade av att köpa, och mattan han skulle tvätta tvättades till hälften - vi lämnade inte heller ut några namn...

    SvaraRadera
  3. Tack för att ni vill dela med er av era erfarenheter.
    Jo det är så ni har rätt, pratat med en till person och försäljaren hade stannat i 3 h en lördag. Suck!!!!
    Men det kunde ju ha vart en höjdare att få sängen uppstädad.
    Nu får det nog vänta ett tag till.
    Det blir några nätter till med kvalster!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...