onsdag 17 november 2010

JULKORTS TIDER!
Alltid tyckt att detta vart ROLIGT och det gör jag
fortfarande. Önskade att BARNEN tyckte att det var
LIKA roligt som jag.

Eftersom jag håller på en del med FOTO har jag håsat upp detta
lite för mig själv. Jag ville göra något annorlunda
mot för GÅGNA år.

Nu har jag fotat och photoshopat lite men är inte helt klar.
Nu tänkte jag
be er om lite HJÄLP!

Vilket julkort tycker du att jag ska skicka?

JULKORT 1
Tänk på att det fattas text, form & storlek.

JULKORT 2


JULKORT 3

Jag kan väl inte skryta med att jag är super nöjd med något.
MEN det vore kul om ni som följer min blogg ville
rösta på eran favorit.

Attans!!! 
SENT IGEN..... god natt alla vänner där ute i vinternatten!



8 kommentarer:

  1. Hej Malin
    Jag tycker JULKORT 1
    Roligt ide´er du har på julkorten!!!
    Mitt julkort är redan klart och det är mer ett "vanligt" julkort.
    Vi ses på tisdag
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Julkort nr.1 var bäst tycker jag,men alla var ju roliga och fina !/Frida S L

    SvaraRadera
  3. Håller me föregående talare, mest effekt på första kortet helt klart.
    mini-tomtenissarna....kul!!
    Kram från bloggvännen

    SvaraRadera
  4. Jag röstar på julkort 1, men de andra för också fina! Cam.

    SvaraRadera
  5. Julkort 3 gillar jag bäst, men de andra var oxå fina =))

    SvaraRadera
  6. Julkort 1 var finast tycker även jag! Jätterolig idé Malin!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att Julkort nr 2 var bäst för då är barnen i fokus ;) Kram IngelaK

    SvaraRadera
  8. Härligt att så många orkat lämna en kommentar. Kul att ni lite olika och extra kul när ni kommenterat varför ni röstat på just det kortet.
    Vi får se vilket vi bestämmer oss.
    Jag återkommer när kortet är klart eller vem vet det kanske dimper ner i just din brevlåda!

    Tack för hjälpen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...