torsdag 16 december 2010

JULLEDIG 
Från och med idag åh så skönt!
Det kommer att bli en och annan SOVMORGON.

Men än så länge är det jag & Hedvig som har jullov.
Det firades med BLOSSA glögg & pepparkaka.

Jag hoppas att det ska bli en ledighet fyllt av
familjemys, sovmorgon, god mat, träffa vänner & inga måsten.

Sen hoppas jag på en massa tid för
Fotografering!
Redan i morgon ska jag fota drygt 3 månader Alicia.
Det ska bli jättekul!

Hedvig ville vara min hjälpreda och ställa in ljuset.




Med rätt utrustning var det inga problem för Hedvig att
hålla ögonen öppna.
Eftersom vi känner oss extra glada idag så blev det
tid för BUSBILDER.



"Ett skratt förlänger livet"

Sov gott!







1 kommentar:

  1. Du är så värd en skön julledighet!! Kram och tänk på lilla mig som skriver så fingrarna blöder....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...