fredag 17 december 2010

Hur många barn får jag när jag blir
STOR?

Idag har vart Hedvig stora lyckodag.
Hedvig vill så gärna ha syskon men hennes föräldrar
är inte lika intresserade som henne.

Så vi LÅNADE helt enkelt ett syskon.

Möt världens snällaste guldklimp!
AGNES


Promenad till Konsum, innelek och lite fotografering 
hann vi med innan det var lunchdags.

Tydligen gick våran meny hem.
Kokt potatis (med mycket smör) & varmkorv.

Sen..............

HURRA för banan & mangodessert!

Tusen tack för lånet det gör vi gärna om!
Kram 

M@lin & Hedvig





3 kommentarer:

  1. Du gör det bra som provar med småbarn igen....lite sug eller...nä, nu satsar vi kvinnor på karriären...eller att bara att få tid till annat!
    Kramisar Cam!

    SvaraRadera
  2. Hallå fröken Malin!
    Tack för att jag fick leka med er, de gör jag gärna fler gånger.
    Mamma hälsar att de blev fina bilder.
    En blöt puss från mig /Agnes

    SvaraRadera
  3. Hej Cám!
    Nu var det ju mest för Hedvigs skull, MEN måste erkänna att lite sugen blev jag MEN......förståndet säger mig att det är bättre att låna & lämna tillbaka när man blir less. Förhoppningsvis ska man väl få låna syskonbarn i framtiden. KARRIÄR???? ja varför inte men det lär inte generar en massa pengar.........TID TILL ANNAT låter toppen!!!!!! Kanske tom tid MED varandra!

    Agnes det är bara att ringa när du inte får som du vill hemma så kommer jag & Hedvig och hämtar dig!

    Då kanske vi får ta fler bilder!!!!!
    Kram M@lin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...