måndag 20 december 2010

LEDIG 
Åh så skönt! Hedvig låg till 10.00 själv hade jag en man som väckte
mig vid 06.00 tiden....OJ jag hade glömt att du var ledig.
SUCK!
Steg ändå inte upp förrän Tilda skulle till skolan.
LATAT mig nej jag har vart som en liten hustomte.
AVFROSTAT frysen och tömt tvättkorgen i lugn och ro.
SEN blev det inte så mycket mer. 
Jo det fanns TID för

MONOPOL med Tilda!
Jag är väl ingen som älskar monopol med det var rätt så kul att
spela med Tilda & samtidigt hade vi matteinlärning.
Just nu har vi pausat för kompis lockade mer och som ni
vet brukar monopol ta TID.
Men det går ju spela klart en anna dag.

JULEN närmar sig och jag har varken
bakat, slagit julklapparna stoppat korven eller
griljerat skinkan. 
Men vad spelar det för roll...jag får ju TID till annat. 

Oron att vi inte ska ha snö på julafton känns väl rätt
obefogad. För min del räcker snömängden i alla fall
före JULAFTON.

I morgon är en spännande dag för mig!
Om allt går vägen så kommer jag
definitivt att skriva om det.

God kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...