söndag 19 december 2010

BABYPORTRÄTT 
I fredags hade jag turen att få fota en 3 månaders
liten tjej som heter ALICIA.
Hon var hur duktig som helst och här kommer
några bilder från fotograferingen.


ALICIA 3 månader



Min personliga favorit



Upptäckt sin hand!







SÖT som socker!
Nästan så att jag blir lite sugen.....


Tusen Tack till Alicias föräldrar för att jag fick förtroendet
att föreviga det bästa de har.

Hoppas att jag får fler barn och babyuppdrag!

Nu ska jag & leverera bilderna!
Kram






















2 kommentarer:

  1. Sååå fina bilder och så söt och go tjej :)
    Du är ju rena proffset!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Tack Elin! Söt och go tjej kan jag hålla med om, sen om jag är proffs, nja men det börjar väl gå bättre och bättre. Sen med rätt verktyg är det lite enklare att snickra...
    Vi ses!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...