måndag 10 januari 2011

 ALBIN 1 år
I torsdags hade jag Albin på besök.
En go och glad kille som fyllde 1 år igår.
GRATTIS!

Vilken modell, han satt stilla och var mest glad hela tiden.
Han var rätt så fascinerad över studioblixtarna
vilket gjorde att det jag trodde skulle vara intressant
inte alls var det.
Men Albins FÖRÄLDRAR gjorde ett toppenjobb!

Eftersom jag älskar ögonblicksbilder har jag tagit med
även bilder som ej är de bästa ur ett fotografiskt perspektiv.





ALLVARLIG



ATJHO! 



SPJUVRIG



FUNDERSAM


LYCKLIG


BUSIG


LEKSUGEN



GLAD


KLURIG




NÖJD


Tusen tack till Albin och hans föräldrar
för att jag fick förtroendet att fota det bästa ni har.

Kr@m M@lin














4 kommentarer:

  1. Tack själv! Vi blev supernöjda! Kram / Sara & Göran

    SvaraRadera
  2. Härligt!
    Kul att ni gjort reklam för mig på Facebook!
    Tack och bock!
    Vi ses!

    SvaraRadera
  3. Oj va proffsigt, känns som att de var den bästa inomhus fotograferingen du gjort.
    Känns som att du verkar ha koll på grejerna, tycker ljuset å plaseringen på ljuset var så fint. Åsså så klart så var de ju ett charmigt motiv förståss :-) på sista bilden var han ju helcharmig. gillar även den svart-vita med färgade leksaker. å alla andra bilder var också superfina.
    /J

    SvaraRadera
  4. Jättefina bilder på tremeningen! Mvh Eva Rönnlund

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...