onsdag 12 januari 2011

FOTOVINKEL 
För en vecka sedan hade vi kalas och släkten var här.
Min bror och jag busade loss med fotoprylarna.
Eftersom barnens faster ville ha nån ny bild fick hon vara modell.

Jag fick några enkla tips men oj så nyttiga!

VINKEL 

                                                  JOSEFIN      foto M@lin


FOTONYTTIGT- tänka på att följa ljuset.
Här är jag placerade bredvid blixten och tar lite snett uppifrån.

För att göra bilden lite mer spännande är inte hela huvudet med.
Sådant går ju även beskära i efterhand!



BÄSTA FASTER
                                                                         foto M@lin                      

Här är Josefin & Hedvig belyst bakifrån.
Sen har jag gjort en vinjettring i Iphoto



                                                            foto M@lin
Att lägga fokus på ögonen är ingen nyhet, men som 
här har jag lagt fokus på ett öga.
Här ifrån sett har jag lagt fokus på höger öga.

Nu till någonting annat!


Det är inte en barnfotografeing!

Kr@m M@lin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...