söndag 13 mars 2011

På Väg.........
Två superdagar i Stockholm, FÖRSKOLEDAGARNA jag
återkommer mer om det sen. Jag har vart till fjällen igen.
Den här gången hade jag lovat mig själv att ge fisket en chans.

Det var fler än jag som behövde övertygas om att det 
skulle bli kul att fiska.


Ordentligt med kläder och en stunds kojbygge var det dags att
prova fiskelyckan.


VÄNTA....



Tur att man har någon att prata med när det blir långtråkigt!

MÖT...
Hon gör verkligen rätt för namnet. 


Det gick rätt så bra för POLLYS husse & matte.



Hur vet man när det nappar?


Jo man får en fisk.
Tilda har fått en fisk!



Får man ingen egen fisk får man låna en och
låtsas att man drog upp den själv.

Jag fick också upp en liten rackare så liten att jag inte
tog något kort!



Hallå där!

En stor LAKE drogs upp!


Det var ju rät så kul ändå!

Vem kan ha fått denna bild mån tro!?

Tala om att vara HÄR & NU.
L I V S N J U T A R E!

Det kan nog bli någon fler gång som vi hänger med och fiskar!

Kr@m M@in












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...