torsdag 17 mars 2011

TILLBAKA
Det blir lite glest mellan inläggen numera, men det är för att
jag har annat på gång som upptar min tid.
Det lär bli fler inlägg framöver.

I kväll var det dags för fototräff igen.
Till denna gång skulle vi fota BOKEH där vi
tillverkat en egen lins med någon form.
Jag valde......

och denna utmaning fick jag verkligen tänka till!
Men till slut lyckades jag väl få fram några.

Visserligen är hjärtan upp och ner men de finns där.
Här har jag tagit mot en hjärtkrans med lampor.

Det här är en termometer med bollar i.

FOLIE som är i hop knölat och ligger i ett fönster.
Detta var den lättaste.

Samma som den ovanför, redigerat i elements.

Denna har jag bara ändrat färg.
Detta är något som jag kommer att prova igen få se om jag lyckas bättre då!

Nya utmaningar väntar men till dess.
Sov gott!
Kr@m M@lin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...