tisdag 29 mars 2011

STUDIOBUS MED PAPPA
Skämtat med pappa och sagt att han skulle få en
fotografering som hjälp med studion...

Nu blev det så att jag ville prova fota porträtt med glasögon
och en softbox som jag inte provat.
Naturligtvis kunde pappa ställa upp på mina tokigheter.

Det här är min pappa & det sägs att han är rätt lik mig eller
var det kanske tvärtom.

Göra två saker samtidigt?
Ja men det gick väl rätt bra!



Att posera?

Pappa svar på det, visst var det glasögonen
 du skulle testa?



Inga problem att få pappa glad!


Rekvisita eller?

En hilka hade nog gjort susen!
Vi gick över till lite...


Manligare rekvisita!


Som du kan se pappa så blev det inget skumt med skjortan!





Tack pappa!

Kr@m M@lin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...