tisdag 5 april 2011

MITT LIV JUST NU!

Ja som ni märker är jag inte så flitig med bloggen, men jag har bestämt
mig att bloggen är inte prio ett just nu.
Naturligtvis var det inte så förut heller men.....

I helgen blev det en hel del fotande och jag fick tid
till en heldags jobb med företagsbloggen.

Det slog mig att det blivit en och annat foto och fler lär det väl bli.
Måbra kvällen i fredags var hur kul som helst och sen har jag
pysslat på med lite annat smått och gott.


Här en bild på Oskar ( mitt kusinbarn) han fick hjälpa mig att ställa in
ljuset inför måbra kvällen.


Från Måbra kvällen!
Fler bilder kommer sedan på min företagsblogg


Sen håller jag på att göra MINNESTAVLOR

Detta är Tildas klänning från bröllopet, min slöja
och mina skor!


I går gjorde jag en ny tavla!

Kläder som Tilda hade när hon var liten.
Tänker göra en till Hedvig också.

Verkar detta intressant läs mer på



Just känns livet bara bra, jag får mer och mer hålla på med det
jag tycker är roligt nämligen foto.
I veckan har jag en gravidfotografering & en portfoli.

Vi ses!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...