fredag 18 mars 2011

TIDEN....

Ja att den inte räcker till känner ni väl igen!

"Det bästa sättet att spara tid är att använda den"
Javisst men då är det ju vilka prioriteringar man ska göra.
FÖRNUFTET säger ett & HJÄRTAT säger
något annat. Det bästa är när dessa hänger ihop. 
Men idag lägger jag "alla" måsten åt sidan & går 
på hjärtat.  För det slog mig just att 

hon snart ska fylla 6 år
Ännu värre är att hon har en syrra som är 10 år.


Skaffa en tredje?
 Där säger både FÖRNUFT & HJÄRTA
NEJ!
Till veckan ska vi på föräldramöte på skolan och storasyster
är mer hos kompis än hon är med mig.
Det var ju nyss hon var liten.
VAD HÄNDE?

Nu börjar nästa viktiga del i livet att få båda två att förstå
att just de är........

Detta halsband köpte jag till mig själv när jag
var på förskoledagarna i Stockholm.
Underbart & en perfekt present. 
Tyvärr ville inte mina barn ha något.


Måste lägga ut deras hemsida.
Det finns fler halsband, kort och annat smått & gott!
För er som jobbar i förskolan finns det jätte bra material om

S J Ä L V K Ä N S L A N


Hoppas ni hittar något spännande.

Nu ett citat hämtat från kreativ insikt

"Den mest MAGISKA stjärnan på himlen är JAG!"

Trevlig helg!

Kr@m M@lin






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...