tisdag 31 maj 2011

Berg & Dalbana
För några dagar sedan kändes livet så där njutbart. 
Men det behövs ju inte mycket för att det ska kännas tvärtom.
En förkylning, utebliven träning, inget Vårrus och en 2h fotografering
som inte gav några 10 i topp bilder och sen detta 
J Ä K L A VÄDER

Jag känner ungefär som denna skönhet Sally.
Kan väl tycka att det är ok att gnälla ibland.
Men nu lägger jag detta i skräpkorgen.

Bilden ovan är från en fotografering i tisdags som blev en stor
utmaning för mig och mamman.

Med en baby som inte vill sova utan helst vill äta tar det sin lilla
tid och ändå tycker jag (självkritisk) att det inte blev någon 10 poängare.

Nu ser jag fram emot en långhelg med familjen i Piteå och en massa
andra husvagns vänner.
Hoppas på bra väder!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...