fredag 27 maj 2011

VARDAGSGLIMTAR
När jag startade denna blogg döpte jag den till Mallas Kan.
Inte direkt så fyndigt tyckte jag då, men jag behövde ett namn.
Idag tycker jag att det var rätt så bra ändå.
För om man bara vill så KAN alla även MALLAS.

Eftersom jag har en företagssida som representera foto M@lin så kände jag
att det var dags för Mallas Kan att komma tillbaka.
Ny header och fortsatt vardagsglimtar ur mitt liv.

Ja vad har jag för vardagsglimtar att bjuda på idag då?
Jo.......

Jag på jobbet!
I går gjorde min kollega Inger (som jag jobbat 1 år med)
sin sista dag på Gesällen.
Tänk att hon jobbat där i 20 år!
Jag har bara känt henne i 1 år men jag är otroligt tacksam över
att jag fick det året tillsammans med denna underbara människa.

Förutom att Inger slutade (vilket var tråkigt) så hade jag en sån där dag
på jobbet som bara är helt U N D E R B AR , en sån dag då man
aldrig skulle tänka sig att byta jobb. En sån dag då man bara ser
det positiva. Jag utklädd till mulle med en kollega och några
härligt nyfikna barn i en lekpark.

HÄR & NU moment som jag kommer att ha med mig LÄNGE!


I övrigt förbereder jag för juni månad, en månad fylld med fotouppdrag.
Behövde göra en investering
Ett till MINNESKORT till kameran.

Fick tips från brorsan om en sida som hade snabbleverans.
Ja ja, tänkte jag men helt otroligt på 2 dagar låg den i brevlådan.
Då hade jag beställt sent på kvällen.


Gå in och titta, de har allt möjligt!


Sen så tyckte min älskade man att det var dags för en sån här

Just det Iphone 4 födelsedagspresenten från min älskade hälft.
Oh ja visst var det på tiden.....vilket verktyg.
Väntar och hoppas att min skal till telefonen kommer.

Nu dags att röja upp här hemma, sen blir det utvecklingssamtal och en
tripp till Gurko, där jag ska fota ett bröllop i sommar.

Ha en bra fredag!







2 kommentarer:

  1. Så nu älskar du Robban lite mer än vanligt ;)

    SvaraRadera
  2. Åsa Gustafsson29 maj, 2011

    Ser framemot bilderna du ska ta på stundande baltjejer. =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...