söndag 8 maj 2011

LIVET LEKER!
Kul att det finns några trogna läsare av min blogg trots att det blir
glesare och glesare mellan inläggen.

Detta är ju bara för att mitt nystartade företag börjar ta fart.
KUL tycker jag.

Jag tycker ändå att det var dags att bjuda på nån bild.
Jag har haft några fotograferingar men en av dessa kan jag
inte visa bilder på än eftersom det skulle bli en present.

MORSDAGSFOTOGRAFERNGEN

Fler bilder från denna fotografering hittar du här;


FAMILJE FOTOGRAFERING


Förstår ni varför jag ÄLSKAR detta?
Även om inte du förstår så har verkligen en dröm gått i uppfyllelse!

Eftersom inte familjen vart och valt bilder än så får ni vänta med att
se de andra till lite senare. Då på min företagsblogg.

God kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...