onsdag 6 juli 2011

BARNENS DAG
Loppis & Foto
på våran agenda 
Barnen hade rensat sina rum och igår pris märktes allt.
För första gången skulle mina barn få arbeta för sina slantar.
Hyfsat glad över sin förtjänst.
När dessutom grannflickan påstår att man är miljonär
kan man ju inte göra annat än att le.

Medan barnen tjänade storkovan fotade jag i ett annat hörn
av Hembygdsområdet.

Här är två av några som tog chansen att fotografera sig
hos mig. Viktig att jag kallade Spindelmannen för just det
spindelmannen. Inte alltid att jag kom ihåg det.




Långväga gäster!

Som avslutning gav jag barnen i uppdrag att göra sin fulaste
grimas, något de nappade på direkt. 

En riktigt givande dag & kväll med för den delen!
Återkommer med det sen.

Tack mamma & svärmor för att ni var med barnen på
loppisen idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...