fredag 14 oktober 2011

MIN NYA VÄN

Ni kanske kom ihåg mitt första möte med Sally?!
Det var när hon var ca en månad eller egentligen var det när hon låg inne i magen.
Nå ja när Sally kom och hälsade på i maj hade både jag och hennes mamma
planerat att hon skulle sova.
Men Sally hade planerat något helt annat......


Inte sova, inte vara glad utan Ä T A ....... Ä T A ......
Jag kan ju inte klandra henne, det är ju det man ska göra när man är
en månad och ska växa.
Men nu har det gått några månader sen sist och idag var det dags för 
6 månaders kort.

Sally var G L A D........G L A D..... vilket charmtroll, man vill bara 
pussa upp henne.
Så idag var hon min bäste vän i studion, här kommer ett litet smakprov!





































Nästan så att jag blir sugen....... ha ha jag sa NÄSTAN.
Behöver inte skaffa en till, jag har ju turen att få rå om charmtrollen än då!

Nu ska här städas & hackas grönsaker!

Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Men såååå gooo!! vilka härliga "ringar" hon har på kroppen :-)

    SvaraRadera
  2. Men så fiiiin hon blev min lilla tjej:) Tack Malin! Du är bäst!

    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Åh, så fin bild!!! Hoppas allt är bra,
    kram Linda N

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...