torsdag 24 november 2011

GLATT GÄNG......

Nån fler som håller med att veckorna RUSAR fram.....
inte mig emot....
Har många fotojobb just nu och det är KUL och det är anledningen till
bloggens halvdåliga uppdatering.

Men idag tänkte jag i alla fall göra ett inlägg.
Just nu fotar jag mest barn och familjer men ibland händer
det att vuxna kommer på besök.

Handelsbaken har besökt mig en gång men så i veckan var det dags
för ett nytt besök......gruppbilder stod på agendan.
LIKA GLADA DENNA GÅNG

                                                                                 foto M@lin
En klassisk variant och det kan vara bra att ha men naturligtvis
fick vi busa till några bilder också.

                                                                              foto M@lin
De fick syn på min vad jag trodde "barn rekvisita" men det 
visade sig att den passade även bra för banken.

                                                                                 foto M@lin

                                                                                                           foto M@lin
Denna bild valde jag att göra julkort av.

                                                                                                       foto M@lin
SHOPPING & RESEKORTET.....ja vem skulle inte vilja ha
ett sådant ......om banken fyllde på kontot åt en..... ha ha ha
Läsa mer eller se hur de använt min bild titta in HÄR
Tack för ett ROLIGT & GOTT samarbete.

I morgon är det dags för en 1-års fotografering & då ska jag prova 
min hemmagjorda  SEGA SÅPBUBBLOR......

Nu lite tv och sen  S O V A
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...