fredag 18 november 2011

VÄLBEHÖVLIG VILODAG.........


Det slumpade sig så idag och det var skönt att komma i kapp.
Både med hemmet och mitt företag. Analyserat och funderat.....
toppen med vänner som kan tala om sådant som egentligen är självklart.
































Nyhet!!!! Är ju att man numera kan titta på bilderna som är tagna 
hos mig hemma i lugn och ro. Tack broder för hjälpen TID är pengar!!!
From med nu så får kunden titta på oredigerade bilder och välja de bilder
som de ska ha och sen så redigerar jag dem.





























LÄS MER HÄR !


Fixat med företagssidan, mailat, bränt skivor, bokat ny fotografering
och planerat för helgens fotografering.


VILODAG.....nja fast jo.....
I morgon ska Carro snygga till min kalufs och det blir att luncha med bästa
CÁM
och sen middag med fam TJÄRNSTRÖM...
UNDERBAR LÖRDAG SOM VÄNTAR

På söndag ska vi fira FARSDAG
Kanske dags för en ny fotosession..........snart!!!!!













På söndag kommer lillebror hem och då får jag höra hur han haft det
på FOTOMÄSSAN i Stockholm......hade vart kul och vara där.....
Men då skulle jag bara bli PANK.......

Nu dags att fredags handla......

TREVLIG fredagkväll!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...