fredag 4 november 2011



TVÅ KILLAR PÅ BESÖK
Vad händer i mitt liv just nu då?
Jo tiden rusar som vanligt på och jag försöker hänga med så gott det går.
Just nu har jag bra med fotograferingsjobb och det är kul.
Här om dan hade jag besök i min studio av två glada och pigga killar.








































Dessa grabbar var också först ut med att prova min nya
vägg och rekvisita i studion.
Tack kära R för den nya väggen och tack lillebror för att jag numera
kan erbjuda kunderna att titta på deras bilder hemma i lugn och ro.


Just nu vilar jag i fjällen...... i morse var det fågeljakts  premiär för mig.
Riktigt kul. Hade med mig kameran men inget bra ljus och jag var alldeles 
för långsam. Kan bli någon bild på bloggen i morgon.
Två järpar och en tjäder blev det i alla fall.


Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...