fredag 16 december 2011

SPONTANT

Som ni vet har det vart en hel del fotograferande och jag har fått
mycket god respons. Men allra roligast är det när det kommer oväntat
och jag känner att det kommer från hjärtat.



















Lilla Minea 1 år hälsade på mig i studion, ni vet en 1 åring som just börjat gå vill inte sitta still.
Det ser ni nog på bilderna här ovan. Himla mysig familj.
Efteråt fick jag ett mail jag har fått lov att citera;

"Det var oerhört svårt att välja ut bilder, alla blev fantastiska.
Vi hade aldrig trott att det skulle bli så många att välja bland, kändes inte som hon satt stilla en enda
sekund men du lyckades på något sätt. Vi kommer helt klart att rekommendera dig till andra.
Måste bara säga att din energi och glädje som vi fick uppleva under fotograferingen
satt kvar under dagen.
Tack så mycket"
Mineas mamma & pappa

Dags att knyta i hop påsen och ladda för ett nytt fotoår!

Ha en trevlig helg för det tänker jag ha fastän jag inte är riktigt kry!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...