måndag 19 december 2011

TRÖTTER, KLOKER & GLADER

Skulle egentligen vara på väg på julbord i kväll.
Men jag känner mig TRÖTT i kroppen så KLOKER tog över och
jag bestämde mig för att vara hemma.

Det slog mig idag att denna termin har gått otroligt fort och det beror
dels på att mina kunder har ökat enormt ,men också att jag haft så roligt
på mitt jobb som förskollärare.
Vi är ett så himla härligt gäng och det verkar vara ömsesidigt.

JULKLAPP från arbetskompis!
När jag tänder den kommer jag förmodligen att
tänka på våra interna skämt......
HUMOR är en väldigt viktig ingrediens i ett arbetslag.
Tur nog har vi ganska lika humor.........tror jag i alla fall ha ha
JULKLAPP idag också!

Min arbetskompis ord!

Tack för detta året,
tiden har gått så fort.
Jag minns att vi haft roligt,
och allt bra som du gjort.

Jag ser fram emot vårt nästa år,
det ska bli jättekul.
Och nu så vill jag önska dig 
en riktigt härlig jul.

Jag ser också fram emot ett nytt år tillsammans....
MEN just nu längtar jag efter LEDIGHET....

JULKRAMAR TILL MINA KÄRA FÅGLAR....
ha ha ha ha ha

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...