torsdag 5 januari 2012

NYTT ÅR

NYÅR hos familjen Stenlund!
SEn många år tillbaka exakt när det startade är vi inte riktigt överens om..
så vi låter det vara så ett tag.
Det är ändå så pass många år att vi diskuterar om det.

Vi turas om att vara hemma hos någon i år var det dags hos oss.
Till saken hör att vi åkte bort annandag jul och kom hem dagen före nyår....
Vilka polare vi har som låter oss vara bortresta i lugn och ro och de fixar
 med planering av mat, inhandling av mat och dryck osv..
W E   L O V E  Y O U!

Dukning är faktisk är något som alltid inspirerat mig
M E N under nått år har jag känn t lite si så där med det...
Nu i År kände jag faktiskt att det skulle bli roligt att duka.

Ikea ljusstake som jag shoppade för en enkel 5:a har jag piffat till.
Änglarna har jag köpt på Panduro hobby. 


Dukningen på håll!

Fåglar blev temat...har aldrig gillat fåglar men de har på nått
sett inspirerat mig i år!

Bordsplacering kan tyckas lite onödigt när vi känner varandra
så bra....men jag kan ändå känna en viss LYX med det!

Ett litet på paket hos tjejerna för att de fixat
allt tillsamman med grabbarna medan vi vart
på familjesemester.


Helt omplanterat hade jag köpt dessa fågelservetter redan i höstas.

Denna snygga skål fick jag av bästa NINA kvällen före nyårs-
afton.....skrattade en stund för mig själv...
Hon hade verkligen prickat in rätt FÄRG!!!!
Tack ännu en gång Nina!

Som vanligt briljerade killarna med en VÄLKOMPONERAD
nyårsmeny i temat ENKELHET......
Riktigt gott grabbar!

NYÅRSTEMA I ÖVRIGT??????
NÄE...tråkigt....därför har jag piffat till våra gäster och till nästa år
tror jag att vi kör med ett tema!  

Mikael som bjöd på ett SUPERGOTT vin från Kalifonia!    

Här är hans FRU ops jag menar sambo............

Felix önskar oxå att 2012 ska bli bättre än 2011.

Nä men oj da.....här är ju jag pratande med brorsan min.

Jimmy med sin mush ......kanske nyår 2012....

Glass är aldrig fel tycker Tilda.

Robbans löfte var att få kontrakt med Collgate........... 

Tungåret i år!!!!! Eller är Wilma less på mig bakom kameran?

Alva 2011 års prinsessa hon var ju nämligen lucia för 3orna
2011 och var ju bara B Ä S T!!!!!

Snart 40 taggare!!!!!!

Linslusen fanns inte med på mitt minneskort så det fick bli en
bild från studion som broder tagit.

Med den flugan skulle jag oxå se lite snopen ut!

Vad är det med alla tungor 2012?
Oskar hade inget svar heller......förutom att halsen värkte!


Cám & Annelie symbolisera det jag tycker är VIKTIGAST 
och det jag tycker vi ska ta med oss in 2012
VÄNSKAP & KÄRLEK

Tack för att ni finns i mitt/vårt liv!!!!

Räknar med er under hela 2012 OXÅ

KRAM

1 kommentar:

  1. Ha ha helt underbart inlägg. Så kul att ni bjuder på er själva eller ska jag skriva att du Malin bjuder ut dina kompisar på ett roligt sätt. Fina ROLIGA vänner du har.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...