söndag 8 januari 2012

VARDAG

VARDAG
Man hör ju på ordet hur TRÅKIGT det låter och JA i morgon är
det dags för vardag.
När jag tittar tillbaka så har min ledighet vart helt fantastisk.

Vardag kan faktiskt vara rätt ok den också.
Nu ser jag fram emot att komma igång med träning och mitt liv utan godis ska
bli en succé. Men allra mest ser jag fram emot alla nya fotojobb.
Just fått min nya bakgrund......ska bli riktigt kul.

Nu när julen är förbi tänkte jag visa de julkorten som jag tillverkat.
De som fotograferade sig hos mig oktober & november bjöd jag
på ett egen designat julkort från fotosession.
Jag har redan NU idéer på nästa års julfotografering.
NYFIKEN........ja det kan ni får vara ett tag till.
                                       
Skulle bli väldigt GLAD om du ville....

  RÖSTA VILKET JULKORT DU TYCKER
 BLEV BÄST!

Lämna gärna en motivering!
KORT 1

KORT 2

KORT 3

KORT 4

KORT 5
Endast foto- Nina gjorde sen sin design 

KORT 6

KORT 7

KORT 8

KORT 9

KORT 10

KORT 11

KORT 12

KORT 13

KORT 14
Tack på förhand!

1 kommentar:

  1. Kort 5 var ju helt UNDERBART! Alla är fina men det var ett riktigt fantastiskt julkort!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...