söndag 15 januari 2012

TUFF BRUD

TUFF BRUD PÅ BESÖK  I STUDION
Min mans lillasyrra,  Josefin skulle komma på kalas och en stund före
åkte vi till studion för att fota.
Jag ville testa min nya bakgrund och prova olika ljussättningar.
Josefin ville ha lite nya bilder.
Bad henne ta med lite rekvisita och vilken lyckträff att hon tog med
sina boxer handskar........

Eftersom jag just börjat boxercise är jag rätt så taggad på det.

Josefin är nog en av de SNÄLLASTE personer jag känner men
här visar hon att det finns lite JÄKLAR anamma i henne oxå!

Fler bilder kommer nog att dyka upp sedan.
Förmodligen blir det ett fototillfälle till eftersom jag inte hann prova
allt jag ville!
Perfekt med Josse eftersom hon är så bekväm framför kameran.

Idag hade jag även en assistent i Super Mario tofflor!!!!

Tack till er båda!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...