onsdag 1 februari 2012

FUJI

-20 eller + 20
Det är väl ingen hemlighet vad jag föredrar.
Här om dan fick jag bilderna från Fuji och jag måste säga att
sommaren var rätt så bra trots att vädret inte var på min sida.
Trots all härlig teknik, med bloggar, cd skivor, usb är det ändå
något visst med att kunna bläddra i ett fotoalbum.
Tro att barnen ska få pyssla med det någon dag nu när det ändå är
så kallt.





































Jag minns sommaren 2011
































2 Juli 2011 kommer nog alltid att ha en plats i mitt
hjärta. Det var då jag fick äran att fota
Carolina & P-A´s speciella dag!  Tack!

Juli 2011 var också första gången jag semestrade i husvagn!
Den storyn kan vi ta någon annan gång!

Vi började semester i GÖTEBORG....långt YES men det var
det värt. Där möttes vi upp av släkt & goda vänner.

Blev några karuseller, men en hel del köande!!!!


Nervöst!!!!!

Här behövdes det inga karuseller.......
NÖJD med det lilla.....

Sett ett spöke???? Jo om jag inte minns fel så vart ett!

Dessa öron har använts ???????? typ ALDRIG!!!!

Grabbarna slog på stort vilken skaldjursmiddag!

Efter flera dagar i Göteborg var det dags för oss att dra vidare
till
VIMMERBY


Vi har vart här förut men i vår familj tyckte vi att det var lika
kul i år igen!!!! Kan jag verkligen rekommendera!


Mitt favorithus på Astrid Lindgrens värld.
Varm nygjord polka.....MUMS

Det blev några mil bakom ratten, men det fixade du galant.
Det fanns visst så mycket att titta på...ZZZZZZZZZZZZ
jag vet inte vad han menar?????

Grillen användes flitigt. 

Gustavsvik camping i Örebro

Lugnt Och skönt!!!!

Kom inte ihåg vem som vann......

Bad i Örebro även om det inte var tropisk
hetta direkt!

Bästisar.....nja men ibland får syrran helt enkelt duga!

Hedvigs kvällsrutin i husvagnen.....bara en stund till!!!!!

Efter några dagar med bara familjen vart det kul att möta upp
goda vänner på Frösön!

Några dagar hemma och sen
PITEÅFörst några härliga dar på campingen och sen till Fårön på fest. 
Underbart väder, god mat, bastu och bad och goda vänner!

Färska örter finns i bänken!


Vi hade en supertrevlig kväll och ett fint avslut på sommaren!
Det bästa av allt är att de har lovat att vi ska få komma även
i sommar!!!!!

Men nu dags att värma sig i soffan för ute är det långt i från sommar.
-23 grader.....

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...