lördag 24 mars 2012

GRÄMER MIG....

För två veckor sedan ringde det och det var en kvinna från tidningen AMELIA..... ja ha
tänkte jag nu ska de pracka på mig något nytt erbjudande.....MEN så var det inte.
Amelia skulle göra ett reportage om en tjej från Burträsk och de undrade om jag kunde
ta några bilder..........VEM är det nu som driver med mig tänkte jag då....
Men förstod ganska snabbt att det inte var ett skämt.....till saken var att detta skulle göras ganska
omgående och jag hade "fullt" upp.
Vi skulle i väg till fjällen och jag har mitt jobb som förskollärare.
MEN oj vad jag ångrar att jag inte bara sa JA och sedan försökte lösa det...
Det är lätt att vara efterklok, samtidigt vill man ju alltid göra ett bra jobb och det
var väldigt kort om tid.......
TUR nog kunde jag tipsa dem till min bror och det känns ju bra att han fick chansen nu när jag SUMPADE den  titta på bilderna HÄR nästa gång något spännande dyker upp blir det ett JA......



ÄLSKADE GRÖNA

Länge velat ha färgade byxor och vart extra sugen på ett par gröna.
Bor man i Burträsk och inte är till stan så ofta kan det vara svårt att få tag på de kläder man vill ha.
Men så i går på väg till FJÄLLEN sprang jag in HÄR och fyndade.

Köpte ett par blåa, en annan modell men tror att detta kommer att bli mina favoriter.

Lite högre modell med dragkjedja där bak......på de blåa endast resår.....

Myser på här i fjällen.....har inte vädret med oss men vi har det bra ändå!
Nu pariserlunch.....MUMS

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...