söndag 29 april 2012

BRÖLLOPSPLANERING

Tänk ändå att min målsättning var att fota ett bröllop varje år,
och i år har jag redan tre inbokade. LOVE IT!!!!
I mitten på maj är det dags och äntligen så början snön att smälta.
Är det någonting som jag är riktigt bra på så är det planering.
Så nu har jag skaffat mig en assistent (Julia) som ska hjälpa mig den 12:e.
I går tog jag med Julia och en kompis till henne för att träna med reflexskärm.

Första testet klarade hon med bravur, vet inte hur många gånger jag försökte innan jag kunde
vika ihop skärmen.


Modell: Paulina
Ville kolla om vi skulle få med kyrkan på ett bra sätt.

Modell: Paulina
Bra dag att träna, stark sol och det blåste en hel del. Vi hade en hel del problem med håret men
här blev det ganska effektfullt och med den blicken, bra jobbat Paulina och Julia.

Modell: Paulina

Modell: paulina
Lite trångt, trixit och blåsigt, Julia fick kämpa för att hålla reflexskärmen
på rätt plats.

Modell: Paulina
Hoppas verkligen att solen fortsätter att lysa i 2 veckor till så att
naturen bjuder på lite mer färg.

Modell: Paulina

Modell: Paulina
Hade väl inte tänkt lägga bruden här men har en annan idé och vill testa lite bildkomposition.
Tycker att den blev rätt kul....

Modell: Paulina

Modell: Paulina
Älskar verkligen den vänstra bilden och den högra gör en så glad även om skuggan är framme.

Modell: Julia till vänster & Paulina till höger.
Lärde mig en hel del på denna fotografering och vet lite bättre hur jag ska handleda Julia.
Närmsta två veckorna blir det att spana in lite mer miljöer.

God kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...