fredag 27 april 2012

OMTANKE

Uppskattar verkligen att T tar med H på skolan de morgnar som jag börjar tidigt.
Så idag tänkte jag att en kladdkaka kan jag väl fixa. 
Tjejerna kommer hem och vill köpa en mjukglass, men glad säger jag att näe ni får fika, jag
har ju bakat.....
MUMS och kakan är slut och de går ut.

Middagen serveras och T är inte speciellt hungrig, hennes kompis E har just kommit tillbaka.
Det är nog inte så konstigt att du är mätt T vi åt ju en mjukglass......
SUCK....
 
 ÄNTLIGEN........
Medan jag städar på här hemma idag får jag plötsligt syn på dessa underbara varelser.

Smög mig över till grannes gård med kameran i högsta hugg......


Vilken SKÖNSÅNG jag bjöds på idag........VÅR VÅR VÅR..........

Tillbaka i köket och byte av objektiv......FÅGELBAD.....

Jag är ingen landskaps/djur fotograf men det var rätt så spännande att vänta på att fåglarna
skulle sätta sig på rätt plats.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...