söndag 27 maj 2012

MORSDAG

UPP & NER ja det är nog det två bästa orden som kan representera min dag......
Laddad för en 1 års fotografering åkte jag till studion i morse men helt plötsligt fick jag
inte min trådlösa blixtsynk att fungera........HJÄLP......
Vi tog några bilder ute i förhoppning att en stunds laddning skulle göra susen......
Moa vanligtvis go och glad men idag lite skeptisk till våra påhitt.....mjuknade till en stund.
Tillbaka i studion var det bara att konstatera att laddningen inte hjälpte...inte batteribyte heller.
Tur att jag har så
GOA kunder som förstår en fotograf i nöd.
Ny tid bokas!!!!

Tur att min
KÄRA lillebror hade tid att hjälpa mig och tänk ändå att batteriet
jag redan hade provat byta men inte fått det att fungera visade sig till slut vara
BOVEN......nu är allt i sin ordning igen.....
Så faktiskt blev slutet på denna dag ändå MORSDAG....
God natt!



1 kommentar:

  1. Moa blev ändå helt supersöt på den här bilden i bloggen....sov gott kära vän! Cam.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...