tisdag 29 maj 2012

PRIORITERING

Hallå där....om ni fortfarande är kvar....
Vet att jag vart dålig på att uppdatera bloggen och ett tag tänkte jag lägga ner den.
Men det är ju lite av en dagbok så jag har nog kvar den ett tag till.
Det är andra saker som är PRIO just nu!
Haft en jämn ström med fotojobb och med det följer en HEL del redigering.
Ansvarar för lagsidorna hos mina båda barn när det gäller fotboll.
Jag tar bilder, redigerar och lägger in dem på deras lagsida.
Sen förutom mitt jobb som förskollärare är det träningstider som skall passas.
Hämtning hos kompisar, matlagning, tvätt.....bla bla NI VET!!!!

Men är det något jag blivit bättre på så är det att PRIORITERA...
Går lika bra att plocka sina kläder direkt ur en tvättpåse som ur
garderoben .........

GOD NATT!!!!

 

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...