onsdag 26 maj 2010


Tänk att sätta sig i en bil & åka 9 mil för att sedan springa 5 km.
Vem gör det?
Jo vi var ett gäng som gjorde det i kväll. Alla lite trötta
efter en arbetsdag med en gråmulen himmel framför oss
åkte vi iväg till Umeå. Alla vid gott humör.
Tur att vi klarade oss från regnet. Hur gick det då för mig...
Jo jag hade bestämt mig att detta var väl som vilken
tränigsrunda som helst............

Eftersom jag är en TÄVLINGSMÄNNISKA kan det vara
lätt att tänka men sen ska man ju leva efter det också.

Det gjorde jag, jag försökte springa mitt eget lopp.
Hurra till mig!
Men det klart att tävlingdjävulen slår till ibland.
Jag ahde en tjej som jag sparng om i uppförsbacke men
när det blev utför då sprang hon om mig......TILLS
jag bestämde mig att nu fick det vara NOG.
Jag sparng helt enkelt ifrån henne- VILKEN KÄNSLA!!!!!!

Nu ska jag sova en stund innan det är dags för jobbet.

JO VEM ÄR DET SOM SKA BESTÄMMA VECKANS
FOTOUTMANING? Visst är det du Jennie!
Vi kan väl ha någon dag extra på oss.
För visst är ni fortfarande med tjejer?

GOD NATT

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat!!
    Ja är de jag eller ??? Jomen jag kan ta vekans utmaning!!
    jennie

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...